Cum am generat peste 384 de milioane de afisari in Google in 8 luni
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost faptul ca agentia Coral Travel este nou lansata pe piata din Romania si a trebuit sa cream o strategie de crestere a vizibilitatii.
A trebuit sa cream o strategie care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor.
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search, Display, Video si Performance Max, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovate in mintea potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
Campaniile create au avut ca obiectiv principal cresterea vizibilitatii in Romania si cunoasterea brandului Coral Travel. Lunar am avut un plan de promovare pentru ofertele din perioada respectiva, carora le-am alocat bugete si cuvinte cheie aferente.
REZULTATE
In perioada de 8 luni, am reusit sa ajungem la peste 384 de milioane de afisari in Google si am obtinut peste 7.7 milioane de interactiuni cu reclamele noastre
Rezultate
REACH
384M
CLICURI
510K
INTERACTIUNI
7.7M
Principalele obiective de marketing
> Crestere vizibilitate
> Crestere trafic pe site
Strategia PPC a avut la bază
> Performance Max
> Dynamic
> Video Ads
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Display Campaigns
Brand Awareness