d&d east entertainment - studiu de caz re7consulting.jpg
Alternative Text

[STUDIU DE CAZ] Concert Bon Jovi la Bucuresti – Meta Ads

Obiectivul principal al campaniei de promovare a concertului sustinut de legendarii Bon Jovi la Bucuresti a vizat vanzarea a +40.000 de bilete, prin cresterea vizibilitatii evenimentului.

Despre client

infiintata in anul 2008, compania D&D East Entertainment detine deja in portofoliu unele dintre cele mai mari evenimente muzicale organizate vreodata in Romania. Dintre care amintim concertele sustinute in tara noastra de: AC/DC, Robbie Williams, Rihanna, Sia, Bon Jovi, Tom Jones, Snoop Dogg, Leonard Cohen, Patricia Kaas, ZZ Top, Iron Maiden, Sting, Guns n Roses, Rammstein, Metallica.De asemenea, compania se afla în spatele a doua festivale de muzica majore din tara Romania: Rock the City si Tuborg Green Fest.

„Pentru noi, colaborarea cu agentia re7consulting inseamna profesionalism si eficienta. „

Denise Sandulescu

Organizator D&D East Entertainment

Strategie si solutii

​Avand in vedere potentialul pe care Social Media (Facebook si Instagram) il ofera, propunerea agentiei re7consulting s-a bazat pe realizarea si implementarea unei strategii de Paid Social Media Marketing. Structura campaniilor Pay-Per-Click s-a bazat pe diferite obiective, precum reach, engagement si traffic, iar in functie de obiective, am optimizat audienta pentru a creste relevanta reclamelor. Am creat un funnel pentru audienta targetata in functie de locatie, interese, demografice, comportament. Ne-am folosit de audiente custom, precum si de audiente similare cu cele care au avut o performanta buna.

blank

BRAND AWARENESS / REACH

​Campania a inceput cu o audienta broad (Romania, useri interesati de Bon Jovi) avand ca obiectiv cresterea notorietatii evenimentului prin distribuirea reclamelor unei mase mari de oameni.

ENGAGEMENT

​Au urmat 16 campanii de Post Engagement cu audiente mai specifice (Bucuresti si cele mai apropiate oraşe. Pentru aceste campanii, am testat 40 de audienţe unice, stabilite in functie de diferite interese. Obiectivul campaniei a fost cresterea interactiunilor cu reclamele, cu pagina de eveniment si cu pagina de Facebook D&D East Entertainment.

TRAFIC

​Campaniile de trafic au avut ca obiectiv directionarea userilor catre pagina de eveniment, precum si vanzarea biletelor. In acest sens, am targetat audiente ultra-personalizate pentru a creste relevanta reclamelor.

VIDEO ADS

​Campaniile cu Video Ads au avut ca obiectiv promovarea prin materiale video de prezentare sau clipuri in care chiar Jon Bon Jovi invita oamenii la concert.

EVENT RESPONSES

​Campaniile dedicate raspunsurilor (going) la eveniment au avut ca obiectiv cresterea vizibilitatii evenimentul pe pagina de Facebook si stimularea conversiilor (achizitii de bilete), prin metoda exemplului de urmat.

blank

REZULTATE

blank
blank
blank

Popularitate web

blank

EVENIMENT – FACEBOOK

blank

REACH ORGANIC

blank

REACH PLATIT

blank

CAMPANII PLATITE FACEBOOK / INSTAGRAM

blank

HEADING

blank

Va multumim pentru timpul acordat! ​ ​

Alexandra Maria Lovin

Digital Marketing Manager

Tel: +40 744 817 455

email: a.lovin@re7consulting.com

Studii de caz
Icon Certifications Certificari