Obiectivul principal al campaniei de promovare a concertului sustinut de legendarii Bon Jovi la Bucuresti a vizat vanzarea a +40.000 de bilete, prin cresterea vizibilitatii evenimentului.
Despre client
infiintata in anul 2008, compania D&D East Entertainment detine deja in portofoliu unele dintre cele mai mari evenimente muzicale organizate vreodata in Romania. Dintre care amintim concertele sustinute in tara noastra de: AC/DC, Robbie Williams, Rihanna, Sia, Bon Jovi, Tom Jones, Snoop Dogg, Leonard Cohen, Patricia Kaas, ZZ Top, Iron Maiden, Sting, Guns n Roses, Rammstein, Metallica.De asemenea, compania se afla în spatele a doua festivale de muzica majore din tara Romania: Rock the City si Tuborg Green Fest.
„Pentru noi, colaborarea cu agentia re7consulting inseamna profesionalism si eficienta. „
Denise Sandulescu
Organizator D&D East Entertainment
Strategie si solutii
Avand in vedere potentialul pe care Social Media (Facebook si Instagram) il ofera, propunerea agentiei re7consulting s-a bazat pe realizarea si implementarea unei strategii de Paid Social Media Marketing. Structura campaniilor Pay-Per-Click s-a bazat pe diferite obiective, precum reach, engagement si traffic, iar in functie de obiective, am optimizat audienta pentru a creste relevanta reclamelor. Am creat un funnel pentru audienta targetata in functie de locatie, interese, demografice, comportament. Ne-am folosit de audiente custom, precum si de audiente similare cu cele care au avut o performanta buna.
BRAND AWARENESS / REACH
Campania a inceput cu o audienta broad (Romania, useri interesati de Bon Jovi) avand ca obiectiv cresterea notorietatii evenimentului prin distribuirea reclamelor unei mase mari de oameni.
ENGAGEMENT
Au urmat 16 campanii de Post Engagement cu audiente mai specifice (Bucuresti si cele mai apropiate oraşe. Pentru aceste campanii, am testat 40 de audienţe unice, stabilite in functie de diferite interese. Obiectivul campaniei a fost cresterea interactiunilor cu reclamele, cu pagina de eveniment si cu pagina de Facebook D&D East Entertainment.
TRAFIC
Campaniile de trafic au avut ca obiectiv directionarea userilor catre pagina de eveniment, precum si vanzarea biletelor. In acest sens, am targetat audiente ultra-personalizate pentru a creste relevanta reclamelor.
VIDEO ADS
Campaniile cu Video Ads au avut ca obiectiv promovarea prin materiale video de prezentare sau clipuri in care chiar Jon Bon Jovi invita oamenii la concert.
EVENT RESPONSES
Campaniile dedicate raspunsurilor (going) la eveniment au avut ca obiectiv cresterea vizibilitatii evenimentul pe pagina de Facebook si stimularea conversiilor (achizitii de bilete), prin metoda exemplului de urmat.
REZULTATE
Popularitate web
EVENIMENT – FACEBOOK
REACH ORGANIC
REACH PLATIT
CAMPANII PLATITE FACEBOOK / INSTAGRAM
HEADING
Va multumim pentru timpul acordat!
Alexandra Maria Lovin
Digital Marketing Manager
Tel: +40 744 817 455
email: a.lovin@re7consulting.com