Studiu de caz Prima Residence Oradea - Facebook Ads re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Prima Residence – Facebook Ads

Cum am generat peste 2.000 de leaduri cu un cost de 25 lei pe lead in 2 ani


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii si care doresc sa se programeze pentru o vizionare. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.

blank

ABORDARE

Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficient si daca poate fi optimizat. Am investit 30% din buget pentru campanii de vizibilitare si 70% in campanii de lead generation. Avand in vedere ca toata campania de promovare a fost setata pe o locatie limitata (Oradea + imprejurimi), am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.

Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Bugetul lunar si numarul rezultatelor obtinute s-au mentinut constant. In 2 ani am ajuns la 200.000 de persoane si am generat 2.200 de leaduri. Costul pe lead (formular completat) a fost de 25 lei.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

REACH

200.107

LEADURI

2.200

COST PER LEAD

25 RON

Principalele obiective de marketing

> Generarea de leaduri calitative

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Icon Certifications Certificari