Cum am generat 9,339 de leaduri cu un cost de 3.92 lei pe lead in 11 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii despre un anumit
model de panouri fotovoltaice.
De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza creraea campaniilor de Search si Perfomance Max cu mai multe cuvinte cheie si reclame pentru a obtine rezultate bune.
Campaniile au rulat pe toata Romania. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant in fiecare luna. Intr-o perioada de 11 luni, am fost afisati de peste 2,6 milioane ori, am generat in medie 9.339 de conversii pe luna. Costul pe lead (formular completat) a fost de 3,92 lei.
Rezultate
CONVERSII
9.399
RATA DE CONVERSIE
10,23 %
COST PER CONVERSIE
3,92 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Display Campaigns
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta.
E-Platforma Utilizata: