Studiu de caz Genway - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] GenWay – Facebook Ads

Cum am generat 14.674 de leaduri cu un cost de 3,51 lei pe lead in 11 luni


blank

PROVOCARE

Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii despre un anumit model de panouri fotovoltaice. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.

blank

ABORDARE

Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Lead Generation cu mai multe tipuri de audiente si reclame pentru a obtine rezultate bune.

Campaniile au rulat pe toata Romania, urmand ca noi sa impartim lead-urile pe fiecare judet in parte. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.

Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Bugetul a fost constant in fiecare luna. Intr-o perioada de 11 luni, am generat in medie 1.334 de leaduri pe luna. Costul pe lead (formular completat) a fost de 3,51 lei.

Rezultate

cursuri de marketing - vanzari - PR - HR

RATA DE INTERACTIUNE

2,51%

LEADURI

11.810

COST PER LEAD

3,92 RON

Principalele obiective de marketing

> Generarea de leaduri calitative

Strategia PPC a avut la baza

> Targetare geolocatie

> Testarea audientelor

> Promovarea ofertelor

> Testarea diferitelor vizualuri

Alte obiective folosite

> Brand awareness, interactiuni, trafic

Lead Generation

Icon Certifications Certificari