Cum am generat 14.674 de leaduri cu un cost de 3,51 lei pe lead in 11 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii despre un anumit model de panouri fotovoltaice. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza crearea campaniilor de Lead Generation cu mai multe tipuri de audiente si reclame pentru a obtine rezultate bune.
Campaniile au rulat pe toata Romania, urmand ca noi sa impartim lead-urile pe fiecare judet in parte. Am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant in fiecare luna. Intr-o perioada de 11 luni, am generat in medie 1.334 de leaduri pe luna. Costul pe lead (formular completat) a fost de 3,51 lei.
Rezultate
RATA DE INTERACTIUNE
2,51%
LEADURI
11.810
COST PER LEAD
3,92 RON
Principalele obiective de marketing
> Generarea de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation