Cum a realizat Elefant.ro o crestere a ratei de conversie de 354% in Google Ads
PROVOCARE
Provocarea majora a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, mentinerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor mari (6 cifre pe lună) si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor pe termen scurt prin serviciile Google Ads.
ABORDARE
Strategia a fost de a aloca aproximativ 90% din buget campaniilor de performance max, vizand toate retelele Google – Cautare, Display, Cumparaturi, YouTube, Discovery si Gmail – cu o singura campanie. Scopul a fost de a ramane cu ofertele in mintea potentialilor clienti, reusind astfel sa atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta. In acelasi timp, am alocat o parte din bugetul campaniei pe termen scurt campaniilor spot, crescand astfel rata de conversie si rentabilitatea cheltuielilor publicitare.
REZULTATE
Dupa doar trei luni, noua strategie a dus la o crestere generala de 354% a ratei de conversie, reducand in acelasi timp costul pe conversie cu 45%. Conversiile au crescut cu 139%, iar veniturile cu 142%, in timp ce bugetul cheltuit a scazut cu 36%.
Rezultate
CRESTEREA RATEI DE CONV
354%
RATA DE CONVERSIE
5,6%
ROAS
20
Principalele obiective de marketing
> Minimum 7 ROAS
> Imbunatatirea ratei de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Cuvinte cheie relevante
> Dynamic Search
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Shopping, Search, Display, Performance Max
E-Platforma Utilizata: