Cum am generat peste 3,5 milioane de afisari in Meta in 3 luni
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost faptul ca a trebuit sa cream o strategie de
crestere a vizibilitatii in mediul online, in urma careia sa creasca
numarul de vanzari a companiei.
A trebuit sa cream o strategie care sa permita alocarea eficienta a
bugetelor catre Social Media, mentinerea tintei de performanta prin
gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii eficiente pentru promovarea campaniilor
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Reach, Enagagement, Call
si Trafic, precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare produs
promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovate in mintea
potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
Campaniile create au avut ca obiectiv principal cresterea vizibilitatii in
Romania si cunoasterea brandului Donau SAAT, astfel reusind sa crestem
treptat numarul de vanzari. Am avut un plan de promovare pentru ofertele din perioada respectiva, carora le-am alocat bugete si audiente aferente.
REZULTATE
In perioada de 3 luni, am reusit sa ajungem la peste 3.5 de milioane de
afisari in Facebook si Instagram. Am obtinut peste 10 mii de interactiuni
cu reclamele si postarile noastre si un trafic pe site de peste 5 mii de
utilizatori.
Rezultate
AFIȘĂRI
3,5M
CLICURI
15K
INTERACTIUNI
10K
Principalele obiective de marketing
> Crestere vizibilitate
>Crestere numar apeluri
> Crestere trafic pe site
Tipuri de campanii recomandate
> Engagement
>Reach
> Traffic
Alte produse folosite
> Call
Brand Awareness