Cum am generat peste 600 conversii in Google in 3 luni
PROVOCARE
Provocarea noastră a fost faptul că furnizorul de semințe Donau Saat este nou lansat pe piață agricolă din România și a trebuit să creăm o strategie de creștere a vizibilității.
Totodată, a trebuit sa creăm o strategie care să aducă conversii (cere oferta, completare formular și click telefon), care să permită alocarea eficientă a bugetelor către rețelele Google, menținerea țintei de performanță prin gestionarea bugetelor si găsirea unei soluții eficiente pentru promovarea campaniilor.
ABORDARE
Strategia noastră a fost integrarea campaniilor de Search și
Performance Max, precum și structurarea grupurilor de anunțuri pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a rămâne cu ofertele promovate în mintea potențialilor clienți, reușind astfel să atingem, sa menținem și chiar să depășim ținta de performanță.
Campaniile create au avut ca obiectiv principal creșterea vizibilității în România și aducerea conversiilor pentru Donau Saat. Lunar am avut un plan de promovare pentru ofertele din perioada respectivă, cărora le-am alocat bugete și cuvinte cheie aferente.
REZULTATE
În perioada de 3 luni, am reușit să ajungem la peste 350 mii de
afișări în Google și am obținut peste 600 conversii cu reclamele noastre.
Rezultate
AFIȘĂRI
356K
COST/CONV
13 RON
CONVERSII
618
Principalele obiective de marketing
> Crestere vizibilitate
> Aducerea conversiilor
Tipuri de campanii recomandate
> Performance Max
> Search Campaigns
Alte campanii folosite
> Display Campaigns
Brand Awareness + Lead Generation