Cum am generat 1000 leaduri cu un cost de 6 lei pe lead in 3 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii despre oferta cu
dobanda preferentiala de 2,5% pe an. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor
formulare diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficienta si daca poate fi optimizata. Am creat formulare in care ceream userilor sa completeze informatii relevante pentru partener, precum tipul de servicii dorite, orasul si compania. De asemenea am testat diferite plasari pentru reclame, diferite audiente si
am implementat campanii dinamice pentru a optimiza vizualul afisat fiecarui
user.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem calitatea leadurile. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Campania s-a desfasurat 3 luni (ianuarie 2022 – martie 2022) si am obtinut 1000 leaduri cu un cost de 6,11 lei pe lead. In cele 3 luni am testat 9 audiente. Campaniile cu cele mai bune rezultate au avut ca audienta cu
interes „car finance” si „trucks”.
Rezultate
REACH
240.000
LEADURI
1000
COST PER LEAD
6 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
> Cost cat mai mic pe lead
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation