Studiu de caz Autoglobus - re7consulting
Alternative Text

[Studiu de Caz] Autoglobus – Google Ads

Cum am obtinut rata de conversie de 13,20% in Google Ads


blank

PROVOCARE

Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii
eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.

blank

ABORDARE

Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search cu cele de Display,
precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea
potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.

viziunea re7consulting

REZULTATE

Am obtinut 59 de conversii (formulare completate si apeluri din anunturi) cu un cost de 12,6 lei pe conversie. Rata de conversie de 13,2% a fost indicatorul care ne-a oferit garantia ca reclamele sunt relevante.
Traficul generat a fost de 447 clickuri cu un cost de 1,66 lei pe click.

Rezultate

CONVERSII

59

RATA DE CONVERSIE

13,20 %

COST PER CONVERSIE

12,2 RON

Principalele obiective de marketing

> Minimum cost pe conversie

> Imbunatatire rata de conversie

Strategia PPC a avut la baza

> Performance Max

> Dynamic Search

> Display Campaigns

> Search Campaigns

Alte obiective folosite

> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta.

E-Platforma Utilizata:

Servicii Google Ads - re7consulting
Studii de caz
Icon Certifications Certificari