Cum am obtinut rata de conversie de 13,20% in Google Ads
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii
eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search cu cele de Display,
precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea
potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
REZULTATE
Am obtinut 59 de conversii (formulare completate si apeluri din anunturi) cu un cost de 12,6 lei pe conversie. Rata de conversie de 13,2% a fost indicatorul care ne-a oferit garantia ca reclamele sunt relevante.
Traficul generat a fost de 447 clickuri cu un cost de 1,66 lei pe click.
Rezultate
CONVERSII
59
RATA DE CONVERSIE
13,20 %
COST PER CONVERSIE
12,2 RON
Principalele obiective de marketing
> Minimum cost pe conversie
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Display Campaigns
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta.
E-Platforma Utilizata: