Cum am obtinut rata de conversie de 13,20% in Google Ads
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
PROVOCARE
Provocarea noastra a fost crearea unei strategii care sa permita alocarea eficienta a bugetelor catre rețelele Google, menținerea tintei de performanta prin gestionarea bugetelor si gasirea unei solutii
eficiente pentru promovarea campaniilor prin serviciile Google Ads.
![blank](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
ABORDARE
Strategia noastra a fost integrarea campaniilor de Search cu cele de Display,
precum si structurarea grupurilor de anunturi pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovare in mintea
potentialilor clienti, reusind astfel să atingem, sa mentinem si chiar sa depasim tinta de performanta.
![viziunea re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
REZULTATE
Am obtinut 59 de conversii (formulare completate si apeluri din anunturi) cu un cost de 12,6 lei pe conversie. Rata de conversie de 13,2% a fost indicatorul care ne-a oferit garantia ca reclamele sunt relevante.
Traficul generat a fost de 447 clickuri cu un cost de 1,66 lei pe click.
Rezultate
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/bani.png)
CONVERSII
59
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/clicks.png)
RATA DE CONVERSIE
13,20 %
![](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2021/10/leads.png)
COST PER CONVERSIE
12,2 RON
Principalele obiective de marketing
> Minimum cost pe conversie
> Imbunatatire rata de conversie
Strategia PPC a avut la baza
> Performance Max
> Dynamic Search
> Display Campaigns
> Search Campaigns
Alte obiective folosite
> Crearea unui funnel pentru conversii si targetarea audientelor in functie de acesta.
E-Platforma Utilizata:
![Servicii Google Ads - re7consulting](http://re7consulting.ro/wp-content/uploads/2022/10/Servicii-Google-Ads-re7consulting-1024x614.jpg)