Ai auzit de reclame Facebook Ads insa nu stii despre ce este vorba?
Reclamele Facebook Ads reprezinta un format de anunt publicitar care capata forma unui link comercial pe reteaua sociala corespunzatoare. Initial, o reclama pe Facebook Ads era compusa dintr-un titlu de 25 de caractere, o descriere de minim 135 de caractere si o imagine. Reclama apare, de obicei, in dreapta paginilor consultate.
Atunci cand decizi sa creezi o campanie Facebook Ads trebuie sa tinem cont de mai multe elemente: obiective, structura, public tinta, buget, locul de afisare… dacă ai anticipat toate aceste elemente, nu exista niciun motiv pentru care campania ta sa nu aiba rezultate masurabile.
Defineste o serie de obiective clare
Pentru a avea o campanie sponsorizata Facebook Ads trebuie sa listezi obiective clare si masurabile. Fie apelezi la agentii Social Media pentru asta, fie daca te ocupi de unul singur, obiectivele sunt urmatoarele:
- Sensibilizare: acest obiectiv se afla în stransa legatura cu vizibilitatea marcii si/sau a produsului;
- Conversia: obiectivul este acela de a converti clientii, sa vinzi mai mult;
- Consideratia: acest lucru presupune cresterea nivelului de angajament al comunitatii;
Integrarea campaniei in strategia ta globala
Ai nevoie de servicii Facebook Ads? Atunci ar trebui sa te gandesti bine ce beneficii ai, daca vei opta pentru o campanie Facebook Ads si cum ai putea sa o integrezi în strategia ta globala. Un lucru care te va ajuta sa ai o multime de beneficii, sa iti armonizezi si să iti clarifici discursul.
Stabileste publicul tinta
Forta Facebook sta în baza sa de date: utilizatorii partajeaza o multime de lucruri, Facebook colecteaza datele si le cunoaste astfel viata de zi cu zi, preferintele, centrele de interes, problematicile care le retin atentia. Reusita unei campanii pe Facebok depinde in mare masura de pertinenta publicului tinta (cine este publicul tau tinta, ce asteptari are, ce parere are despre oferta ta, care sunt cuvintele cheie, ce unelte foloseste pentru a se informa).
Bugetul
Poti alege sa determini un buget zilnic sau un buget pentru ansamblul campaniei. Recomandarea noastra este aceea de opta pentru un buget zilnic.
Stimuleaza internautii sa treaca la actiune
Pe retelele sociale, este important sa fii clar in exprimare si in privinta asteptarilor tale. Trebuie sa le explici in mod clar internautilor obiectivele.
Redacteaza un mesaj pertinent
Redacteaza un mesaj clar, pertinent si scurt. Trebuie sa te gandesti la faptul ca mesajul trebuie sa poata fi citit de pe desktop, smartphone sau tableta. Fii creativ, incearca sa inciti publicul tinta atat prin text cat si prin imagini.
Creeaza o pagina dedicata
In timpul crearii unei campanii de publicitate pe Facebook ar trebui sa ai in vederea realizarea unui landing page pe site-ul tau, pentru a evita sa trimiti internautii pe o pagina prea generala.
Analizeaza statisticile
Ultima etapa de care trebuie sa tii cont in realizarea unei campanii Facebook Ads este aceea de a analiza in mod frecvent statisticile, sa iti verifici mereu alegerile si sa le ajustezi la nevoie. Restrange audienta: pay per click, prin localizare, varsta, dispozitiv etc.
Acum ca ai suficiente informatii despre Facebook Ads nu iti ramane decat sa incerci si tu sa realizezi o campanie.