Oriflame România și re7consulting marchează un an 2022 definit de rezultate excepționale, în care agenția de marketing online a generat o creștere de peste 8.5 ori a vânzărilor obținute de către brandul de Beauty din ecosistemul de advertising Google, rezultate stimulate de o nouă direcție strategică propusă de agenție, axată pe accelerarea performanțelor unui cont deja maturizat, cu un istoric solid în ceea ce privește rezultatele.
Atât agenția, cât și brandul Oriflame România, au avut un rol crucial atât în identificarea și implementarea unei strategii clare, dar și în furnizarea de resurse adecvate pentru a susține această strategie. Împreună, cele două părți au lucrat îndeaproape pentru a asigura că toate aspectele campaniei sunt bine coordonate, iar fiecare tactică este perfect calibrată pentru a obține cele mai bune rezultate.
La finalul anului 2021, brandul Oriflame România, jucător de top pe segmentul de Beauty din țara noastră, a propus agenției un obiectiv clar pentru următorul an: repoziționarea pe o direcție mai performantă de promovare, care să accelereze randamentul generat de campaniile derulate în Google Ads.
“Obiectivul propus de partenerii noștri a reprezentat o provocare încă de la început, dată fiind anvergura brandului Oriflame România și ținând cont de faptul că strategia pe care trebuia să o propunem nu viza o creștere de la zero, ci trebuia să livreze plus valoare pe un cont deja maturizat, cu un istoric solid în ceea ce privea rezultatele.
Din fericire, după ce am analizat în detaliu contul de Google Ads al partenerului nostru, am reușit să localizăm indicatorul-cheie de care aveam nevoie pentru a obține o nouă direcție strategică axată pe accelerarea performantei contului”, a declarat Alexandra Lovin – Managing Partner & General Manager, re7consulting.
Colaborarea performantă dintre agenția re7consulting și Oriflame România a avut la bază un proces de comunicare eficient și transparent. Cei doi parteneri au lucrat împreună pentru a stabili obiective clare, pentru a se asigura că toată lumea este implicată total și dispune de o viziune corectă asupra proceselor, dar și pentru a monitoriza îndeaproape progresul campaniei. În acest fel, ambele părți au putut ajusta strategia în timp real, în funcție de rezultatele obținute și de feedback-ul primit.
Bugetele investite până atunci în Google Ads de către brandul Oriflame România generaseră rezultate impresionante, mai ales pe metricile de vizibilitate. Ce lipsea, însă, era un plus de eficiență pe definirea unei strategii clare de rafinare a procesului de targetare, iar acest aspect a constituit întocmai pilonul noii direcții strategice propuse de agenția re7consulting.
Plecând de la noua strategie propusă, planul de acțiune a fost clar: optimizarea indicatorilor de măsurare a performanțelor procesului de targetare:
· Rata de interacțiune
· Rata de conversie
· Numărul implicit de conversii
În același timp, pentru a susține pe deplin noua direcție strategică propusă, Oriflame România a suplimentat cu 147% bugetul de investit, oferind agenției mai mult spațiu de testare pentru localizarea celor mai performante tactici.
Care au fost rezultatele?
O creștere cu 865% Year over Year a vânzărilor obținute din campaniile de Google Ads.
Tacticile alese de agenție pentru îndeplinirea obiectivului propus nu au generat un volum semnificativ mai mare de afișări, însă metricile-cheie de performanță relevante pentru direcția strategică propusă de agenție au explodat: rata de interacțiune a utilizatorilor cu reclamele a crescut cu 117%, rata de conversie s-a îmbunătățit cu 215%, iar numărului efectiv de conversii a crescut cu 220%, generând vânzări cu 865% mai mari față de anul precedent.
Colaborarea între Oriflame România și agenția re7consulting demonstrează că, printr-o strategie bine definită și prin alocarea resurselor adecvate, este posibil să obții rezultate impresionante într-un mediu online hiper-competitiv. De asemenea, evidențiază importanța unei echipe dedicate și pregătite, care să poată identifica și implementa o strategie adecvată și să lucreze îndeaproape cu partenerul lor pentru a obține cele mai bune rezultate.
Despre Oriflame
Fondată în anul 1967, Oriflame este în prezent o companie internaţională de produse cosmetice și Wellness suedeze naturale care foloseşte metoda vânzării directe în peste 60 de ţări de pe tot globul, prin intermediul unei forţe de vânzări de aproximativ 3,6 milioane de consultanţi independenţi care generează vânzări anuale totale de peste 1,5 miliarde de euro.
În România, Oriflame împărtășește pasiunea pentru frumusețe, inovație și stil de viață sănătos de peste 25 de ani, oferind produse cosmetice de înaltă calitate, sigure şi în tendințe iubitorilor de frumusețe, precum și posibilitatea unică de a deveni parte a unei comunități globale de frumusețe.
Despre agenția re7consulting
re7consulting este singura agenție germană de Performance Marketing prezentă de aproape 8 ani pe piața de profil din România, timp în care a livrat cu succes campanii de promovare pentru peste 200 de clienți locali și internaționali.
Agenția a fost înființată în anul 2015 de către compania-mamă cu sediul în Fulda, Germania, activă de peste 10 ani pe piața germană.
Încă de la început, misiunea agenției a fost aceea de a livra în mod constant soluții specializate de promovare care să depășească așteptarile, într-un mod deschis și în deplină colaborare cu partenerii, oferind claritate, inspirație și spirit inovator într-un mediu colaborativ definit de transparență totală și dialog permanent.
Ai nevoie de o repoziționare pe o linie mai performantă pentru campaniile de marketing ale afacerii tale? Contacteaza-ne astazi si hai sa discutam!