setarea obiectivelor smart in 5 pasi
Alternative Text

Episodul #7 – Setarea obiectivelor prin metoda SMART

In acest episod vom discuta despre procesul strategic prin care stabilim obiectivele de indeplinit intr-o campanie de digital marketing, utilizand criteriile SMART.

Concret, vom vorbi despre:

  • Ce inseamna SMART
  • De ce este eficienta metoda SMART
  • Cei 5 pasi de urmat pentru a stabili obiectivele SMART

SMART reprezinta un acronim al caracteristicilor considerate esentiale pentru a stabili in mod corect si concret un obiectiv, in acest caz un obiectiv de marketing.

Obiectivele setate prin metoda SMART traseaza o linie clara intre “a munci din greu” si “a munci inteligent”.

Potrivit Wikipedia, cel care a propus, pentru prima data, obiectivele SMART, ca alternativa superioara, din perspectiva beneficiilor pe care le confera unei strategii, a fost George T. Doran, in lucrarea “There’s a S.M.A.R.T way to write management’s goals and objectives” , publicata in noiembrie 1981.

Daca vrei sa aprofundezi subiectul, de invit sa citesti articolul nostru de pe blogul re7consulting: Seteaza-ti obiectivele SMART in 5 pasi simpli. In acest articol vei gasi si un template GRATUIT de descarcat, pe care il poti utiliza sa iti setezi obiectivele SMART in maxim 15 minute.

Desigur, ne poti asculta si pe:

Nu uita sa te abonezi pentru a fi notificat atunci cand postam un nou episod!

Aboneaza-te la newsletter