Compania Meta, care detine platformele Facebook si Instagram, testeaza doua noi functii, cu beneficii extrem de importante pentru jucatorii din domeniul E-Commerce:
- In-App Checkout, pentru reclamele dinamice care ruleaza in newsfeed;
- Functie de promovare prin reclame a postarilor de shopping.
Functia In-App Checkout va oferi posibilitatea advertiserilor din zona de e-commerce de a inchide tranzactii direct in platforma Facebook.
Noua facilitate este testata, momentan, impreuna cu un grup restrans de advertiseri si face parte din planurile extinse ale platformei de a realiza o experienta completa de cumparaturi pentru cei peste 2 miliarde de utilizatori.
Functia In-App Checkout este deja disponibila in Instagram.
Facebook testeaza, de asemenea, un nou format de reclama in Instagram, care ofera posibilitatea de a transforma o postare organica de tip Shopping in reclama, cu ajutorul instrumentului Facebook Ads Manager, ceea ce implica postarea unei reclame, automat, pe doua platforme diferite, Facebook si Instagram.
Potrivit oficialilor Instagram, in fiecare luna, peste 130 de milioane de utilizatori dau click pe tag-urile afisate in postarile de shopping ale conturilor care activeaza in sfera de e-commerce.