Cum am generat peste 638 de vanzari intr-o luna cu un ROAS de 13.44
PROVOCARE
Cea mai mare provocare a fost vanzarea unor produse aflate pe o piata ultra saturata de carti. O alta provocare a fost generarea unui ROAS mare din vanzarea unor produse relativ ieftine.
ABORDARE
Strategia noastra a reprezentat integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea
produselor dorite.
De asemenea, am creat diferite funneluri pentru a vinde cat mai multe produse si a promova oferta spot. Campaniile principale care au adus vanzarile au fost cele de conversii si cele de Catalog Sales – cele din urma fiind si cele mai profitabile, concentrandu-ne pe strategia de remarketing.
Ca plan de marketing, s-a implementat oferta de 50% reducere, am creat bannerele si texte reprezentative pentru produsele promovate.
REZULTATE
Intr-o singura luna am generat 638 de vanzari. Veniturile generate de strategia noastra au fost de 154.624 lei. Bugetul cheltuit a fost de 11.507 lei si am ajuns la peste 467.000 de persoane.
Rezultate
VANZARI
638
ROAS
13,44
VALOAREA CONVERSIILOR
154.000 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de vanzari
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation