Cum am generat vanzari in valoare de peste 2,4 milioane de RON in Google Ads
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost
generarea de vanzari a produselor de ingrijire a parului, dar si de produse destinate saloanelor de frizerie.
ABORDARE
Strategia noastra a reprezentat integrarea unui mix de obiective si crearea unor oferte dedicate pentru a putea redirectiona campaniile catre vanzarea produselor dorite.
De asemenea, am creat diferite funneluri pentru a vinde cat mai multe produse si a promova ofertele din site.
Campaniile principale care au adus vanzarile au fost cele de Search si Performance Max.
REZULTATE
In perioada colaborarii, am obtinut peste 145.000 de interactiuni si vanzari in valoare de 2.411.151 RON cu un ROAS de 19.
Rezultate
INTERACTIUNI
145K
VALOARE VANZARI
2,4M
ROAS
19
Principalele obiective de marketing
> Minimum 10 ROAS
> Imbunatatirea ratei de conversie
Tipuri de campanii recomandate
> Performance Max
> Dynamic Search
> Shopping Campaign
> Search Campaign
Alte produse folosite
> Display
E-Commerce