Cum am generat 3873 leaduri cu un cost de 4 lei pe lead intr-un an
PROVOCARE
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost implementarea unor audiente relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informatii despre un anumit model de masina sau inscrierea la test drive. De la inceput am dorit sa stim daca cei care completeaza formularul sunt useri care pot fi convertiti in clienti.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective si testarea unor audiente diferite pentru a stabili daca investitia bugetului in campanii este eficienta si daca poate fi optimizata. Am investit 30% din buget pentru campanii de vizibilitare si 70% in campanii de lead generation. Avand in vedere ca toata campania de promovare a fost setata pe o locatie limitata (Pitesti + imprejurimi), am avut grija sa exploram noi directii de targetare pentru a evita afisarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniile si acest motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant in fiecare luna si frecventa reclamelor a fost 5 (o persoana a vazut in media de 5 ori reclamele).
Din toate campaniile, cele mai multe leaduri au fost generate de barbati cu varsta intre 45-54 ani. Am generat in medie 322 leaduri pe luna. Costul pe lead (formular completat) a fost de 4 lei.
Rezultate
RATA DE INTERACTIUNE
3,0%
LEADURI
3873
COST PER LEAD
4 RON
Principalele obiective de marketing
> Generare de leaduri calitative
Strategia PPC a avut la baza
> Targetare geolocatie
> Testarea audientelor
> Promovarea ofertelor
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interactiuni, trafic
Lead Generation