Cum am generat peste 160 de aplicanti la joburi in strainatate in 4 luni
▌De ce noi?
Descopera cum agentia de marketing online re7consulting a ajutat Runway sa genereze peste 160 de leaduri in 4 luni. Cu strategii eficiente si servicii personalizate, am transformat clicurile in oportunitati valoroase in industria de recrutare. Alege sa lucrezi cu noi daca vrei sa vezi si tu astfel de rezultate.
▌Despre brand
Runway Careers faciliteaza accesul candidatilor la oportunitati de munca cu norma intreaga la unele dintre cele mai mari companii aeriene si operatori de la Aeroportul Schiphol din Amsterdam, Olanda. Compania ofera sanse de angajare pentru persoane din intreaga Europa, oferindu-le posibilitatea de a lucra, de a invata si de a castiga mai mult in Tarile de Jos.
Runway se bazeaza pe un model extrem de flexibil de recrutare si plasare a fortei de munca. Acest model permite pregatirea personalului intr-o varietate de domenii din si in jurul aeroportului, asigurand o flexibilitate maxima in alegerea jobului potrivit pentru candidati si furnizand partenerilor nostri o forta de munca calificata si compatibila in orice moment.
▌Provocare si analiza
Cea mai mare provocare in crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiente relevante, folosind Special Ad Category – Employment.
Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de persoane care vor sa aplice pentru un job in straiantate, mai exact, in Olanda si Germania. Cea mai provocare a fost sa ajungem la persoane care cunosc limba engleza si germana.
Pentru a masura succesul campaniilor, am stabilit KPI-uri relevante, precum:
✔ Completari de formulare.
✔Cost cat mai mic pe lead
▌Strategia de campanie
✔ Pentru a sprijini eforturile de recrutare ale Runway Careers, am dezvoltat campanii de Website Leads pe Meta Ads, utilizand diverse tipuri de audiente si formate de reclame pentru a obtine rezultate optime.
✔ Provocarile Special Ad Category
Deoarece campaniile noastre au fost clasificate in Special Ad Category, am intampinat restrictii semnificative in ceea ce priveste optiunile de targetare. In ciuda acestor limitari, am reusit sa directionam campaniile catre intreaga Romanie, concentrandu-ne pe persoane care cunosc limba engleza si germana. Aceasta ne-a permis sa ajungem la un public potrivit pentru posturile oferite de Runway Careers.
✔ Monitorizare si ajustare continua
Monitorizarea zilnica a performantei campaniilor a fost esentiala pentru a evalua relevanta leadurilor generate. Mentinerea unei relatii stranse cu partenerul nostru, Runway Careers, ne-a permis sa ajustam rapid si eficient campaniile in functie de feedback-ul primit si de rezultatele observate.
✔ Raportare si analiza saptamanala
Raportarile saptamanale ne-au furnizat date esentiale despre performanta campaniilor. Aceste analize au fost fundamentale pentru a intelege ce elemente functioneaza bine si unde sunt necesare ajustari. Informatiile obtinute au stat la baza optimizarii continue a campaniilor, asigurand succesul acestora pe termen lung.
Strategia PPC a fost axata pe:
✔ Targetarea geografica,
✔ Promovarea anumitor joburi
✔ Testarea audientelor
✔ Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite:
✔ Generare de leaduri
✔ Cost cat mai mic pe lead
▌Vizual – Bannere
▌Tipuri de reclame
▌Rezultate
Pe parcursul unei perioade de 4 luni, campaniile noastre de Meta Ads au demonstrat o eficienta remarcabila. Cu un buget constant de 1100 euro lunar, am reusit sa atingem aproape 120.000 de persoane in fiecare luna. Aceasta ne-a permis sa generam, in medie, 40 de leaduri pe luna, demonstrand ca strategia noastra a fost nu doar bine planificata, dar si bine executata.
Campaniile noastre nu s-au concentrat doar pe volumul leadurilor generate, ci si pe calitatea acestora. Datorita targetarii atente si a monitorizarii continue, am putut sa ne asiguram ca leadurile sunt relevante si au un potential ridicat de conversie. Astfel, Runway Careers a putut atrage candidati calificati si motivati, care se potrivesc cerintelor specifice ale posturilor oferite.
✔ Am generat:
REACH
LEADS
CLICKURI