Cum am generat peste 4200 de leaduri cu un cost de 9 lei pe lead în 6 luni
PROVOCARE
Cea mai mare provocare în crearea strategiei de marketing a fost crearea unor audiențe relevante. Obiectivul campaniilor a fost generarea de leaduri, de useri care cer informații despre un anumit model de mașină sau să vină la un test drive în showroom.
ABORDARE
Strategia a avut la baza un funnel creat pe diferite obiective și testarea unor audiențe diferite pentru a stabili dacă investiția bugetului în campanii este
eficient si dacă poate fi optimizat. Am investit 25% din buget pentru campanii de vizibilitare și 75% în campanii de lead generation și calls. Am avut grijă să explorăm continuu noi direcții de targetare pentru a evita afișarea reclamelor persoanelor deja intrate in funnel.
Ca și vizualuri, am folosit reels cu videouri trimise de catre partenerul nostru, iar noi le-am editat pentru a le face cat mai atractive potențialilor clienți.
Monitorizarea zilnica a campaniilor si relatia stransa cu partenerul nostru
ne-a ajutat sa intelegem daca leadurile generate sunt relevante. Raportarea
saptamanala ne-a oferit informatii despre performanta campaniilor si acest
motiv sta la baza campaniilor de succes.
REZULTATE
Bugetul a fost constant în fiecare lună și frecvența reclamelor a fost 10 (o persoana a vazut în medie de 10 ori reclamele). Din toate campaniile, am ajuns la 1.9M oameni, iar cele mai multe lead-uri au fost generate de campaniile de Completare Formular Contact, iar restul au venit din apeluri.
Rezultate
REACH
1.9M
FORMULARE CONTACT
2523
APELURI
1749
Principalele obiective de marketing
> Generare leaduri
> Cost cât mai mic pe lead
Strategia PPC a avut la bază
> Targetare geolocație
> Testarea audiențelor
> Promovarea anumitor produse
> Testarea diferitelor vizualuri
Alte obiective folosite
> Brand awareness, interacțiuni, trafic
Lead Generation