Cum am generat peste 22 de milioane de afișari în Facebook și Instagram în 8 luni
PROVOCARE
Provocarea noastră a fost faptul ca agenția Coral Travel este nou lansată pe piața din România și a trebuit să creăm o strategie de creștere a vizibilității.
A trebuit să creăm o strategie care sa permită alocarea eficientă a bugetelor către Social Media, menținerea țintei de performanță prin gestionarea bugetelor și găsirea unei soluții eficiente pentru promovarea campaniilor.
ABORDARE
Strategia noastră a fost integrarea campaniilor de Reach, Brand Awareness și Trafic, precum și structurarea grupurilor de anunțuri pentru fiecare serviciu promovat. Scopul a fost de a ramane cu ofertele promovate in mintea potențialilor clienți, reușind astfel să atingem, să menținem și chiar să depășim ținta de performanță.
Campaniile create au avut ca obiectiv principal creșterea vizibilității în Romania și cunoașterea brandului Coral Travel. Lunar am avut un plan de promovare pentru ofertele din perioadă respectivă, cărora le-am alocat bugete si audiențe aferente.
REZULTATE
În perioada de 8 luni, am reușit să ajungem la peste 22 de milioane de afișări în Facebook și Instagram și am obtinut peste 370 de mii de interacțiuni cu reclamele noastre.
Rezultate
REACH
22M
CLICURI
509K
INTERACTIUNI
370K
Principalele obiective de marketing
> Crestere vizibilitate
> Crestere trafic pe site
Strategia PPC a avut la bază
> Brand Awareness
> Reach
> Trafic
Alte obiective folosite
> Lead Generation
Brand Awareness