Cum sa vinzi pe Instagram 4 sfaturi care functioneaza in 2021
Alternative Text

Cum sa vinzi pe Instagram: 4 sfaturi care functioneaza in 2021

Instagram ofera companiilor oportunitati incredibile de a ajunge in fata potentialilor clienti pentru a genera vanzari.

Potrivit unui raport recent, 75% dintre utilizatorii de Instagram fac constant actiuni, cum ar fi vizitarea site-urilor afacerilor sau achizitionarea unui produs.

Daca nu ai inceput deja sa-ti optimizezi Instagramul si strategia pentru vanzari pe Instagram, cel mai probabil pierzi o oportunitate imensa.

Vrei sa afli mai multe?

Iata 4 sfaturi care te vor ajuta sa inveti cum sa vinzi pe Instagram

  1. Optimizarea profilului de Instagram:

Profilul de Instagram al afacerii tale poate deveni un portal de crestere a vanzarilor pentru ca oamenii apeleaza la Instagram pentru a cauta branduri.

Profilul de Instagram al unei afaceri ar trebui sa includa:

  • Fotografie de profil: alege o fotografie care sa-ti faca afacerea usor de identificat (cum ar fi logo-ul afacerii).
  • Biografie bine realizata: biografia profilului de Instagram este incredibil de importanta. Ar trebui sa includa o descriere clara a afacerii tale si sa spuna potentialilor clienti exact ceea ce afacerea ta are de oferit.
  • Link catre site-ul afacerii: sectiunea URL a biografiei este singurul link care poate fi atasat unui profil de Instagram. Acest link este minunat pentru a genera trafic si recomandam utilizarea unei adrese unice pentru aceasta sectiune.

Profilul de Instagram al afacerii tale este adesea primul punct de contact pe care un client il poate avea cu brandul tau, deci este important sa faci o impresie excelenta si sa convingi oamenii sa-ti urmareasca afacerea.

Prin crearea unei povesti si a unei estetici consistente a brandului, poti transforma potentialii clienti in followeri devotati.

  1. Cum sa vinzi folosind Instagram Ads pentru a targeta potentialii clienti?

Algoritmi utilizati de platformele de Social Media sunt modificati constant si concurenta este in crestere, de aceea este important sa stii si sa utilizezi ceea ce functioneaza.

In momentul de fata, Instagram Ads este un instrument foarte puternic pentru a genera vanzari.

Dupa configurarea profilului de Instagram al afacerii, poti decide cat doresti sa cheltuiesti, unde doresti sa-ti fie afisate reclamele si cat timp doresti sa ruleze pe Instagram.

De asemenea, desfasurarea propriei campanii publicitare pe Instagram nu este un lucru atat de dificil.

Iti recomandam sa citesti si articolul nostru: “Cat costa promovarea pe Instagram?” si vei afla care sunt tipurile majore de reclame pe care le poti derula pe Instagram, cat te va costa sa rulezi reclame pe Instagram, cum sa colaborezi influenceri si care sunt costurile la care te poti astepta.

  1. Cum sa vinzi cu Instagram Stories:

Story-urile pe Instagram vor continua sa fie utile pe termen lung pentru ca oferta ocazia perfecta pentru afaceri sa interactioneze cu potentialii clienti intr-un mod mai personal.

Instagram Stories ofera utilizatorilor cu cel putin 10.000 de followeri posibilitatea de a adauga link-uri care te pot ajuta sa generezi vanzari, dar si sa-ti construiesti o lista de e-mail marketing sau sa generezi trafic gratuit catre site-ul afacerii tale.

Daca profilul tau de Instagram nu are inca 10.000 de followeri, ai urmatoarele posibilitati:

  • Colaborezi cu influenceri care au peste 10.000 de followeri pentru a-ti promova afacerea si profilul de Instagram.
  • Distribui Instagram Stories pe profilul tau pentru a promova un anumit produs, mentionand intr-un text pe story-ul respectiv urmatorul mesaj: “Link in Bio”.
  • Inviti audienta actuala a story-urilor sa-ti trimita mesaj in DM (privat) pentru a primi link-ul produsului promovat in story.

Toate aceste tactici sunt excelente pentru a-i determina pe clienti sa interactioneze cu brandul si pentru a te asigura ca ramai relevant cu audienta targetata.

  1. Shoppable Instagram Feed:

Functia de shopping a Instagramului permite afacerilor sa eticheteze produsele disponibile pentru vanzare si le permite utilizatorilor Instagram sa achizitioneze direct din aplicatie.

Instagram este locul perfect pentru a promova o vanzare, lansarea unui produs nou sau un cod de reducere exclusiv pentru followeri.

Daca utilizezi functia de Shopping a Instagramului doar pentru a promova produsele aflate la reducere, poti utiliza celelalte conturi de Social Media ale brandului pentru a directiona trafic catre profilul de Instagram.

Desi poate ca aceste 4 sfaturi ti se par destul de basic, implementarea lor in mod corect iti va ajuta afacerea sa-si creasca numarul de vanzari pentru ca vei elimina presupunerile din procesul de marketing online al afacerii tale.

Acestea fiind spuse, agentia re7consulting ofera servicii de Social Media Marketing pentru afacerile care vor sa vanda mai mult cu ajutorul Instagram.

Asa ca, nu ezita sa ne contactezi pentru a discuta despre afacerea ta si cum te putem ajuta sa-ti cresti vanzarile.

Aboneaza-te la newsletter