smart objectives in 5 steps
Alternative Text

Episode #7 – Setting goals using the SMART method

În acest episod discutăm despre procesul strategic prin care ne stabilim obiectivele de atins într-o campanie de marketing digital, folosind criteriile SMART.

.

În mod specific, vom vorbi despre:

  • Ce este SMART
  • De ce SMART este eficient
  • Cei 5 pași pentru a stabili obiective SMART

SMART este un acronim pentru caracteristicile considerate esențiale pentru stabilirea corectă și concretă a unui obiectiv, în acest caz un obiectiv de marketing.

.

Obiectivele stabilite prin metoda SMART trasează o linie clară între “a munci din greu” și “a munci inteligent”

Potrivit Wikipedia, primul susținător al obiectivelor SMART ca alternativă superioară, din punct de vedere al beneficiilor pe care le conferă unei strategii, a fost George T. Doran, în lucrarea “There’s a S.M.A.R.T way to write management’s goals and objectives” , publicată în noiembrie 1981.

.

Dacă doriți să aprofundați subiectul, vă invit să citiți articolul nostru de pe blogul re7consulting: Stabilește-ți obiectivele SMART în 5 pași simpli. În acest articol vei găsi și un șablon descărcabil GRATUIT pe care îl poți folosi pentru a-ți seta obiectivele SMART în maxim 15 minute.

.

Desigur, ne puteți asculta și pe:

>

Nu uitați să vă abonați pentru a fi anunțați când publicăm un nou episod!

>

Aboneaza-te la newsletter

    Recommended articles

    Case Studies
    Icon Certifications Certifications