Alternative Text

[Studiu de Caz] Academic Art Events

OBIECTIVE VIZATE: Lead generation si cresterea vizibilitatii brandului in ecosistemul digital


Academic Art Events, brand aparut din anul 2010, pe o piata unde concurentii principali se adresau clientilor cu un serviciu de inchiriere de robe, fara o implicare deosebita sau suficienta in partea de organizare a evenimentului, a reusit sa introduca conceptul de “Festivitate fara griji“, pentru a obtine momente de neuitat.

OBIECTIVE

Principalele obiective incluse de partenerul nostru au fost acelea de a obine o vizibilitate cat mai ampla in mediul online si de a-i genera clienti potentiali pregatiti sa achizitioneze un apartament.

Concret, obiectivele vizate au fost:

  • Cresterea vizibilitatii brandului
  • Reclamele sa ajunga la mai mult de 30,000 de persoane pe luna.

PROVOCARI

Provocarile pe care le-am intampinat in prima faza au fost:

  • Crearea unui mix de marketing pentru a testa cele mai bune campanii cu obiective
  • Crearea profilului ideal si a publicurilor relevante
  • Crearea de elemente vizuale pentru campaniile PPC care sunt captivante

STRATEGIA DE MARKETING

Abordarea strategica a urmat trei directii:

  • Prima directie a vizat campania Brand Awareness – aceasta campanie a avut ca obiectiv cresterea gradului de cunoastere a marcii. Am folosit un public larg pe Facebook si Instagram – vizati persoane cu varste cuprinse intre 16 – 24 ani, care locuiesc in Romania. Continut folosit: imagine si carusel.
  • A doua directie a vizat implementarea unei campanii de reach – aceasta campanie a avut ca obiectiv sa ajunga la cat mai multi oameni. Am folosit un public larg pe Facebook si Instagram – vizati persoane cu vaste cuprinse între 16 – 24 ani, care locuiesc in Romania. Continut folosit: imagine si carusel.
  • A treia directie a vizat implementarea unei campanii de engagement – aceasta campanie a avut ca obiectiv cresterea interactiunilor pentru postarile organice. Am folosit o audienta restransa in Facebook si Instagram – vizati persoane cu varste intre 16 -24 ani care locuiesc in Romania, cu interese relevante. Continut folosit: imagine.

In urma analizei realizate in randul audientei am stabilit faptul ca strategia de marketing se va derula preponderent Business to Customer, de aceea am hotarat ca platformele Facebook si Instagram vor reprezenta principalele canale de marketing pe care le vom aborda, urmand ca audienta sa fie directionata catre site-ul clientului.

SETUP

Cel mai important pas a fost acela de a configura plarformele de administrate a reclamelor si de a instala codurile de urmarire. In acest sens, activitatea a vizat:

  • Optimizarea contului de Business Manager – responsabil pentru administrarea campaniei pe platformele Facebook si Instagram
  • Optimizarea contului de Google Analytics – responsabil cu administratea volumul de trafic, a specificului audientei si a comportamentului vizitatorilor pe site.
  • Instalarea Pixelului Facebook – responsabil cu urmarirea per cross-platform a potentialilor clienti, setarea conversiilor personalizate si agregarea datelor obtinute din campanie cu scopul implementarii campaniei de retargeting

PLANUL DE MARKETING

Plecand de la strategia stabilita, planul de marketing s-a concretizat in setarea a doua campanii distincte care urmau sa se deruleze in paralel, atat pe Facebook, cat si pe Instagram.

BUGET: 900 Euro

Campania de Brand Awareness – cu obiectivul principal de a creste gradul de constientizare a marcii.

Audienta:

  • Broad
  • Local (Romania)
  • Barbati si Femei
  • Varsta 16 – 24 ani

Tip de continut:

  • Foto
  • Video

KPI’s:

  • Reach
  • Impresii
  • Frecventa

Campania de Reach – cu obiectivul de a creste volumul de trafic pe site.

Audienta:

  • Broad
  • Local (Romania)
  • Barbati si Femei
  • Varsta: 16 – 24 ani
  • Interese: relevante pentru obiectivul campaniei

Tipuri de continut:

  • Foto
  • Video

KPI’s:

  • Interactiuni
  • Clicks
  • Leads

Campania de Engagement – cu obiectivul de a creste volumul de trafic pe site.

Audienta:

  • Restransa
  • Local (Romania)
  • Barbati si Femei
  • Varsta: 16 – 24 ani
  • Interese: relevante pentru obiectivul campaniei

Tipuri de continut:

  • Foto
  • Video

KPI’s:

  • Interactiuni
  • Impresii
  • Leads

REZULTATE

IMPRESII

7,782,887

Cost per 1,000 Persoane

24,28 Lei

INTERACTIUNI

873,000

CLICKS

360,803

CTR

4.63%

Personae care tin minte bradul

250,100